Kedi Tuvaleti Poşeti Bag It Up

Eğer evde kediniz veya kedileriniz varsa tuvalet mevzusunun da ne kadar önemli olduğunu bilirsiniz. Üşenmenin hiç bir faydası olmadığını, önünde sonunda o kum değişecek, tuvalet kabı temizlenecek, kötü kokular gidecek olduğunu hepimiz biliriz. Bizde iki kedi olduğu için dolayısıyla ben bu işlemleri çok sık yapıyorum ve bu konuda çok hassasım çünkü evde kötü koku olmasından hiç hoşlanmıyorum. Kedi severler olarak bu konuya gülünü seven dikenine katlanır mı diyelim, kedi ile yaşamanın sorumluluklarından biri mi diyelim artık orasını bilemedim ama bu işlemi her birimiz yapıyoruz onu biliyorum.
Şimdi ben kedidir, çişdir, kakadır, kumdur, temizliktir niye bahsediyorum diyeceksiniz şu yüzden; Bag it up diye bir kedi tuvaleti poşetlerinden bahsetmek için. Bu ürünü eşim bulmuş ben çok memnun kaldım ve kedi severlerle paylaşmak istedim. Şöyle ki ürün paket olarak satılıyor ve içinden 12 adet poşet ve kilit çıkıyor. Poşetler market veya çöp poşetleri gibi değil kalın bir malzeme. Bizdeki 55x43 cm sanırım en büyük boy bu. Aslında başka boyları da var mı bilmiyorum. Poşeti tuvalete geçiriyorsunuz ve içine kumu boşaltıyorsunuz. Kum değiştirme zamanı geldiğindeyse poşeti toplayıp ağzını kilitleyip çöpe direkt atabiliyorsunuz. Kalın malzeme olması kedinin eşelenmesine karşı diğer poşetlere göre daha dayanıklı olduğu için yırtılıp kumlar kabın içine dökülmüyor en fazla çok eşeleniyorsa altına kumun tozu ve biraz çiş geçebiliyor o da sizin kumu ne sıklıkla değiştirdiğinize göre değişir. Ben kedi tuvaleti olarak kapalı kutu tipinde olanlardan kullanıyorum onlara da rahatlıkla oluyor. Böylece kedilerimin kumunu değiştirirken her seferinde kabı yıkayıp temizlemek zorunda da kalmıyorum. Çünkü poşetin altına çok az çiş geçserse de ıslak mendille bile silmek yeterli oluyor. Bir de bizimkiler tuvaletinin duvarlarını da kaka yapıyorlardı nasıl beceriyorlarsa, şimdi poşet sayesinde tuvaletin iç duvarları da temiz kalıyor kazımak zorunda kalmıyorum bana baya zamandan kazandırıyor anlayacağınız. Poşetler 12 adet olduğundan baya uzun süre gidiyor. Ben iki kedili olduğum için haftada bir bazen iki kez değiştirebiliyorum, bu onların performansına göre değişiyor :) Şuan pakette 2 adet kaldı ama alalı baya oldu. Ürün her yerde var mı bilmiyorum ama eşim Balmumcu'da bir petshop dan almış. 
Ben gayet memnun kaldım, tavsiye ederim, bu bilgi de kedi severler için şurada dursun dedim belki lazım olur :) 

Sevgiler...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeni Doğmuş Kedi Buldum Ne Yapmalıyım?

Platonik Aşk'a adını veren Aşk, Platon'un Aşkı // Rafet Elçi

Şölen-Dostluk // Platon